Najmocniejsza technika pozycjonerska Pawła Krzyworączki

Paweł Krzyworączka na webinarze pokazuje jak wypozycjonować stronę przy pomocy techniki, która jego zdaniem zawsze działa. Dostałam sporo informacji od ludzi z sieci, że technika sie sprawdza. Po krótce technika ta polega na tym aby sprawdzić , na które słowa kluczowe mamy najwiecej weść a następnie skupić się na nich przy optymalizacji i pozycjonowaniu.

Co jest potrzebne:

  1. działający serwis
  2. podpięte statystyki Google Analitics
  3. pobieramy słowa kluczowe na jakie mamy wejścia na poszczególne wpisy – bierzesz ok. 100 fraz
  4. monitorujemy pozycje w goolge na poszczególne frazy np. seostation.pl – na stronie wyników googla mniej więcej do 3 miejsca widać na jednym ekranie bez przewijania.
  5. robimy zestawienie w arkuszu kalkulacyjnym i robimy analizę wejść na poszczególne frazy. Ważne jest aby zbadać konwersje. Szukamy fraz, które mają największa konwersje.
  6. podejmujemy decyzję które podstrony na jakie frazy pozycjonujemy.
  7. dodatkowa optymalizacja wybranych podstrony
  8. linkujemy wewnętrznie serwis na te frazy – w rożnych miejscach wstawiamy linki z tymi frazami jako anchorteksty.  Seo search tagging 2 dodaje na końcu wpisu tagi z frazami kluczowymi. Ponadto podaje frazy kluczowe w sidebarze jako widget. PK przeanalizował tę wtyczkę i zamierza ją poprawić i stworzyć własną wersję.
  9. pozycjonujemy – linkujemy – z zewnątrz do tych podstron z wybranymi anchorami.
    • wystarczy zdobyć niezbyt wiele linków na frazy mniej konkurencyjne aby zdobyć pierwsze miejsce w google
  10. monitorujemy pozycję w google
  11. po dojściu na pierwsze miejsce w wynikach wyszukiwania – odpuszczamy
  12. podejmujemy kolejne decyzje
  13. powtarzamy proces w nieskończoność

Przykłady

Masz blog (100 wpisów napisany z naciskiem na słowa kluczowe). Staraj się pisać wpisy z myślą o słowach kluczowych.  Jeśli każdy wpis będzie miał 20 wejść dziennie to wszystkie razem będą miały 2 tysiące dziennie.  Jeśli pomnożyć 2% zapisów na liste masz 40 zapisów dziennie. Dodając co-reg masz 80 zapisów dziennie. Teoretycznie możesz uzyskać prawie 30 tysięcy zapisów na listę rocznie.

Wybieramy asortymenty, które są stale w sprzedaży. Strony produktów sa zoptymalizowne w google. Każda podstrona produktowa jest pozycjonowana tą techniką. Na każdą podstronę masz 10 wejść dziennie. Będą to bardzo stargetowane wejścia. Konwersja powinna być na poziomie 1% dziennie co daje 2 sprzedaże.

Opisy produktów pisz własnymi słowami. Pamiętaj o google i pod google rozbudowuj tekst.

 

template monster


Profesjonalny Hosting


10 Comments
  1. sam byłem kiedyś zapisany na newsletter Pawła Krzyworączki. Ogólnie jestem w trakcie tworzenia bloga na wordpressie z bardzo dużą ilością wpisów i widzę jak ważne jest nazywanie ich i dbałość o atrybut title. Bo lepiej mieć po 20 wejść dziennie do każdego wpisu niż 2000 tylko dla jednego albo strony głównej. I nawet jest bezpieczniej.
    Pozdrawiam Daniel.

  2. Powiem tylko, że opisana wyżej metoda świetnie działa. Sam używam na moich blogach i z długiego ogona mam większość odwiedzin (nie pozycjonuje ich na bardziej konkurencyjne frazy).

  3. Kolejne cenne porady. Jedno trzeba przyznać Panu Krzyworączce – gość zna się na rzeczy!
    Od kilku tygodni postępuje według jego wskazówek i już zaczynam dostrzegać efekty.

    A tak na marginesie jakiej wtyczki antyspamowej używasz, bo coś nie mogę dodać komentarza:(

    1. Używam tylko Akismeta. Czasem filtruje spam, czasem nie. Mam ustawione moderowanie komentarzy i większość usuwam – spamerskie komentarze z pozoru wyglądają na normalne ale nie wnoszą żadnej sensownej treści. Chociaż na tym blogu jest dość mało komentarzy i niektóre nic nie wnoszące zostawiam.

  4. Z testów zaobserwowałem, że bardzo dużo daje plugin wyświetlający słowa kluczowe po których weszli internauci.
    Na podstawie bazy z takimi słowami kluczowymi można zbudować też bardzo ciekawe (mocno pozycjonujące) linkowanie wewnętrzne 🙂

  5. To się nazywa optymalizacja + linkowanie wewnętrzne z naciskiem na poszczególne artykuły 🙂
    Niestety problemem może okazać się wrzucenie 100 linków wewnętrznych do sidebaru ;|

  6. Potwierdzam poprzednika, dobre linkowanie wewnętrzne załatwia sprawę. Jednakże ja osobiście polecam mniej konkurencyjne hasła tylko podlinkować, a te które generują duży ruch wstawić w sidebar, bo przecież umieszczenie stu haseł w sidebarze nic nam nie da.

  7. Linkowanie ciągle jest na czasie mimo zmian w algorytmie google. Samo wewnętrzne linkowanie nie daje takiego efektu jak backlinki z obcych stron. Do tego należy zrobić dobrą optymalizację strony pod słowa kluczowe na które się pozycjonujemy i tylko patrzeć jak nasza pozycja rośnie.

Leave a reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.