Jak kontaktować się z klientem ze strony www

Znalazłam bardzo ciekawy serwis oferujący Live Chat. To znaczy znalazłam go na stronie Złotych Myśli. Widziałam już coś takiego na innych stronach. W prawym dolnym rogu jest dymek zapraszający do zadawania pytań live przy pomocy czatu.
http://www.zopim.com/ umożliwia wstawienie okienka z chatem na stronie www.
Są oferty płatne i bezpłatne. Bezpłatny chat jest limitowany i pozwala na umieszczenie tylko 1 chatu.
Aby go umieścić wystarczy się zarejestrować, a następnie wkleić kawałek kodu do źródła strony pod . Są też pluginy dla WordPressa, joomli, oscommerce i innych CMSów.
Fajna rzecz i przydatna dla stron firmowych.
Klient może zadać pytanie i od razu otrzymać odpowiedź.
Mankament jest taki, że czat znajduje się na amerykańskim serwerze. W zasadzie to dobrze, bo nie trzeba niczego instalować u siebie i praktycznie wstawienie chatu jest trywialnie proste.
Jednak aby chatować trzeba być zalogowanym do panelu Zopim.
Dlatego firma musi mieć pracownika, który będzie zalogowany cały czas i będzie odpowiadał na ew. pytania klientów.
Jeśli ktoś sobie coś takiego wstawi na blog, gdzie raz na pare dni ktoś wpisze jakieś pytanie to w końcu zapomni o logowaniu i pytania ludzi będą leciały w próżnie.
Idea jest taka, aby na bieżąco odpowiadać na pytania, czyli trzeba być cały czas zalogowanym.

Zastanawiam się, czy Skype nie ma takiego widżetu, który można wstawić na stronę, żeby oglądający się mogli ze mna od razu skontaktować chatem.

One Comment
Leave a reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.