Flycatcher page

Co to jest Flycatcher page?
Idea flycatcher page została wymyślona przez geniusza emarketingu Fraka Kerna.

Frank Kren chciał zrobić produkt informatyczny o ogrodach japońskich, o których nic nie wiedział.
Uznał, że jest do świetna nisza ale nie mógł jej wykorzystać, gdyż nie miał wystarczającej wiedzy.
Znalazł proste rozwiązanie tego problemu.
Aby stworzyć produkt informatyczny musiał nie koniecznie wiedzieć wiele o danej tematyce.
Ważniejsze było wiedzieć czego ludzie chcą się na ten temat dowiedzieć.
Najprostszy sposób to zapytać o to ludzi, którzy odpowiedzą na to pytanie.

Flycatcher page jest to strona internetowa, na której prosi się czytelników o wypowiedzenie się co ich interesuje.
Np.
“jestem w trakcie pisania ebooka i chcę mieć pewność, że będzie zawierał całkowitą wiedzę na ten temat.
Jaki jest twój największy problem związany z ogrodami japońskimi.
W zamian za twoją odpowiedź, dam ci za darmo kopię mojego ebooka gdy zostanie wydany”.

Strona zawiera formularz, przy pomocy którego ludzie wysyłają swoje pytania. Strona powinna być wypozycjonowana aby przyciągała ruch. Mając odpowiedzi czytelników, można bardzo łatwo napisać ebooka na ich podstawie.

Jest to potężna technika gdyż:

  • ebook zawiera treści, które czytelników interesują
  • ludzie kupią ten ebook, ponieważ zawiera on wiedzę, której nie można nigdzie znaleźć. Skoro ludzie zadali takie pytanie to znaczy, że sami nie znaleźli na nie odpowiedzi.

Leave a reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.